22. desember 2012

Kjære familie,slekt og venner.

Da står julen 2012 for døren og utenfor mitt stuevindu er det pyntet med fargede lys og stjernen henger så flott i vinduet og lyser.
Masse levende lys er tente og det er pyntet i stuen,ja over alt til og med på toalettet er det blitt jul :)
 
Dette året har vært spennende,det har vært sorg,mye glede og kjærlighet.
Fått mangen nye venner,vært mye ute og reist.
Hatt en nydelig sommer sammen med mine kjære.
Våres jenter og deres kjære har det godt bra med og barnebarna vokser seg store og flotte.
 
Reidar og jeg feiret 5 års bryllupsdag dette året,fått et nytt barnebarn til,feiret mammas 75 års dag også og det kom hemmelige gjester på besøk så hun ble helt rørt over hvem som plutselig sto i døren denne dagen.
Der vil jeg takke dem det gjelder og de vet hvem jeg mener ;O)
 
Vært på to flotte treff med LOR,der vi var sammen med både familie,slekt og venner.
Det er så godt å være sammen med andre Reisende/Tatere og de fastboende som er sammen i forreningen våres.
Her har vi hatt bålpanne og god kaffe hele tiden og mye latter og glede sammen.
 
Har fått hatt en noen lunde bra helse gjennom året,selv om ryggen har vært pyton til sine tider.
Hatt 2 ganger nyrebekkenbetennelse og to ganger slimposebetennelse i knærene.
MEN skal ikke klage!
Mangen har hatt mye mere alvorligere ting å måtte hanske med.
 
Jeg har mistet flere dette året som desverre ikke er blandt oss lengre og noen av mine nærmeste har mistet noen av sine aller kjæreste dette året.
Jeg tenker masse på de for det første året er alltid det grusomste,værste og tyngste.
Så jeg sender mangen gode og varme tanker til dere og har dere med i min bønn at dere vil få et litt lettere hjerte etter hvert.
Ta vare på minnene og ta de frem i tunge stunder.
 
Min mamma og min datter har vært to gode støttespillere gjennom dette året siden jeg fikk et kjempe tøft slag i oktober mnd.
Det er ikke lett når alt ser bra ut og plutselig får man en telefon om at en av dine venner ikke klarer dette livet lengre.
DA føler man seg hjelpeløs siden man ikke kan hjelpe.
 
Det har vært oppturer og nedturer,tunge bakker og lette strekkninger.
Tårer som har rent på mitt kinn og latter som har nesten gitt meg kramper.
Mangen tanker om hva man kunne gjort bedre og tanker om hva man har gjort bra.
Har klappet meg selv på skulderen og sagt at dette klarte du og noen ganger har jeg sagt til meg selv at dette må du prøve å gjøre bedre.
Men er livet slikt så er det slikt.
Vi alle har slike dager,det er bare viktig å ri stormen og håpe på at det vil gå bra til slutt.
 
Jeg vil da tilslutt ønske alle en velsignet god julehøytid med glede og kjærlighet.
Og et riktig så godt nyttår til dere alle.
Håper jeg kan treffe flere av dere som jeg savner,jeg skal bli flinkere til å være mere tilstede.
 
Så kos dere alle og ha en fredelig julehøytid :)
 
Klemmer fra Nina :o)
 

 

8 kommentarer:

  1. Fin plass dette Nina : )
    Ha en god jul og ett godt nytt år : )
    Inge Johnny

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min venn og håper vi sees til det neste året :) Klemmer til deg kjære venn :)

      Slett
  2. En riktig god jul til deg og din familie.

    SvarSlett
  3. Svar
    1. God jul og godt nyttår snuppisen min <3

      Slett
  4. En riktig god romjul og et enda bedre nyttår ønsker vi deg og dine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk og ønsker deg et godt nyttår :)

      Slett